AworldApart

Xbox.

Kategori: Allmänt

Igår när jag var med farmor hela dagen tjatade hon om ett svenskt program som heter "mot alla odds"
och att jag var tvungen att kolla på det för det var så bra!
Det handlar typ om helt friska men frunktionshindrde människor som ska vandra ett antal mil genom Afrika,
tillsammans med en läkare och en guide.
Det har redan gått 2 avsnitt men dem finns på SvtPlay.
Så jag tog tillfället i akt när jag hade vaknat och kollade på det!
Så bra! man blir så fruktansvärt rörd när man hör deras historier!
så det måste jag tipsa om! :D
Efter att jag hade kollat dem 2 avsnitten kom mormor,
då gjorde jag v mig och lite sånt sen började vi eller hon på maten.
Sen kom mamma och moa hem, så käkade vi, sen satt vi och snackade en massa.
Därefter drog jag hem till Johanna.
Hennes bror har åkt till Thailand och ska vara där i 5 veckor,
så hon har fått låna hans Xbox.
Så vi spelade det från det att jag kom tills jag stack- ca 4 timmar (y) hahaha
Vi spelade Kung Fu panda och Indiana Jones Lego xD hahaha
Så sjukt kul! garvade så jääävla mycket när vi spelade Indiana xD hahahahah
Men men... nu ska jag strax sova!
Imorgon blir det först Fu sen handla present till sussi med Olivia och Johanna,
sen hem och käka och göra v mig och sen till Sussi på party!
Hon blir 20 på lördag så vi ska fira henne :)
ASNAAAJS!;D haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: