AworldApart

Funderingar.

Kategori: Allmänt

För ett tag sen började jag kolla på en serie som heter The Buried Life.
Den handlar om 4 killar som har skrivit en lista över saker dem vill göra ínnan dem dör.
Och efter varje sak dem gör, hjälper dem en främling med en sak dens lista.
Så åker dem runder någonstanns i Amerika.
Jag hade oxå velat skriva en sån lista!
Visst det är ju bara till att göra, tänker ni.
Men jag har så svårt för att komma på saker,
och det känns ju inte lönt om man kommer på 6 saker :P
Nä men någon dag ska jag fan bara börja skrva ner en massa saker!
Jag har en jättefin antik-liknande bok som jag fick av min mamma i julklapp.
Jag vill så gärna använda den och skriva saker i den.
Men jag vill liksom inte att det ska vara en vanlig random anteckningsbok.
Som man kastar när den är slut.
Och jag vill inte ha den som dagbok för jag suger på att skriva dagbok xD
Glömmer bort det hela tiden liksom, hahhaa
men så tänkte jag då lite att man kunde fylla den med saker man vill göra innan man dör eller något :p
äsch jag vet inte!
Sen är ju jag helt crazy i citat och älskar dikter och liknande.
Så tänkte oxå att man kunde fylla den med fina citat mm.
Nä men jag får fundera ett tag till och se vad jag gör med den!
Kommer nog på något tillslut :P
Vill ju inte att det bara ska ligga och samla damm. och den är för fin för att bara "kladda" i.
Men men..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: