AworldApart

GREY´S ANATOMY!

Kategori: Allmänt

Kunde ikke somna inatt, låg i några timmar innan jag somnade.
Men jag somnade på ett sett aldrig.
Jag kom aldrig in i någon djup sömn förrän jag vaknade igen,
pga sån jävla växtvärk i benen!
Fy satan vad ont det gjorde!!
somnade- vaknade- somnade- vaknade.
Tills klockan ringde.
Inget kul alls!!
sen upp och bege sig till FU.
Sen när jag gick ner till knutpunkten så fick jag ont i benen igen :(
men det gick över efter någon timme igen.
Vi skulle egentligen till Väla, men jag hade ont och hon hade inga pengar.
Så vi sket i det och gick en snabb runda på stan, men åkte hem till henne ist.
Gjorde inget speciellt hon henne heller xD
Så jag gick hem.
I värsta stormen!
Fy faaan vad kallt det var!!
Så när jag kom hem ringde jag tandläkaren,
hoppade ur strumpbyxorna och i pyjamasbyxorna och ner i sängen :)
sen kom mamma hem så gjorde vi mat!
Sen kom jag på vad jag vill göra till mat imorgon, PIZZA!
Så efter maten körde vi till Willys och ÖB för att handla hem ingredienser.
Kom även hem med 2 böcker :D
Dem verkar jättebra!!
Den första;
Och den andra;
LÄNGTAR TILLS JAG BÖRJAR LÄSA DEM!
och det bästa är att båda böckerna är början på 2 triologier.
Så då har man något att se fram emot! :D hihi
Och det bästa med idag är ju endå att Grey´s börjar!
45 minuter kvar! och så är det dubbelavsnitt!
Kan det bli bättre? :D hahaha
ska koka mig en kopp te snart och bara mysa!
puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: