AworldApart

Måndag, måndag, måndag.

Kategori: Allmänt

Ja, då får man väl göra en lite uppdatering om helgen!
i lördags kom olivia hem till mig, gjorde v oss och skit.
Drog ner i stan och mötte upp anna, gick hem till Jonna och Sassa.
Drack, lekte en lek och kelade med illrarna.
DEM ÄR SÅ UNDERBARA!!!! :D aaaaah jag vill ha eennn!!!
Sen drog vi ner till bara, metal, steakhouse, bara, hem till olivia,
lagade mat, däckade.
hahahaa ja så såg väl lördagen ut, hade så underbart roligt! hahaha
Sen på söndagen vaknade vi, fredric gjorde mat till oss,
jag och olivia drog iväg till hennes jobb så städade hon,
sen åkte vi hem, köpte pizza sen kollade vi lite på TV.
Sen gick jag hem till Johanna och så kollade vi på BB.
Yzzo tuggade sönder min ena känga :((((
så nu måste jag hitta några andra fina, lycka till!
Tog mig typ 3 år att hitta ett par fina, lagom dyra och sånt.
så ja,.. nu måste jag hitta ett par nya.. kul!
ajaa.. idag var jag på FU på möte och nu ligger jag och degar i sängen,
blev sepe trött!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: