AworldApart

Samsung Galaxy S ll

Kategori: Allmänt

Jag har inte haft någon ork alls till att skriva som ni kanske har märkt.
Men som vanligt så ska jag göra en liten snabb uppdatering!
I söndags kom Johanna hem till mig, medans jag passade Moa.
Gjorde mat, och våfflor (våffeldagen) gick hem till Johanna och kollade på BB.
I måndags blev det middag på Haket för att fira Joy som fyllde 21 då :)
Vi var 10 pers, sen gick 8 av oss till GP och tog en öl,
sen fortsatte 4 av oss till Dickens, sen drog vi hem :)
Igår var jag först på FU sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi till Väla.
Där fixade jag en ny mobil :D
Min förra, sony ericsson vivaz sög!
Haft den i snart 2 år, kunde knappt smsa med den och nu kunde jag inte ringa heller,
sen skickade iväg sms som jag aldrig skrivit,
sms kommer inte fram, folk som ringer kommer inte fram osv osv..
Så det var på tiden att jag köpte en ny mobil! :D
Så det blev den som står i rubriken :D
Denna:
än så länge är jag grymt nöjd! :D
Och just nu ligger jag i sängen och håller på med mobilen och kollar på förhäxad :P
Sen ska jag städa på rummet för imorgon är det kalas för Moa som blir 11 år.
Men nu ska jag städa! puuuuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: