AworldApart

Tassebo.

Kategori: Allmänt

Var på Tassebo och "jobbade" för första gången igår!
Gjorde inte så mycket, bekantade mig mest med stället, människorna och djuren!
Idag skulle jag vara där heldag, men där var absolut ingenting att göra så jag tog bussen hem vid 1,
så jag var där endå i 4 timmar :)
sen kom jag hem och strax därefter kom Johanna :)
spelde UNO och chillade, jag lagade mat.
Vi drog hem till henne, spelade Yatzy och chillade :P haha
Nu har jag precis duschat och kollar på BB!
Imorgon ska jag till FU sen ska jag träffa olivia.
Och på torsdag ska jag ut till Tassebo på heldag igen.
Sen på fredag ska jag på praktikintervju på Jysk!
HÅLLER TUMMARNA ATT DET GÅR BRA! :DDD
Och efter det ska jag och johanna med hem till min pappa,
sova där och på lördag ska vi till ULLAREEEED!
WOHOO!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: