AworldApart

Ullared.

Kategori: Allmänt

I fredags åkte jag och Johanna med hem till pappa då,
käkade god mat, spelade sällakaps spel och hade allmänt trevligt :)
Sen på lördagen begav vi oss till Ullared.
Blev klara riktigt snabbt!
Blev klara på ungefär 3 timmar, sen käkade vi och gick runder i butikerna utanför,
sen åkte vi hem.
På Ullred köpte jag då;
present till Moa och Joy,
Sminkborttagnings servetter,
Dagkräm,
Tuggummi xD,
Anisktmasker,
Hårspray,
Klocka,
Facial scrub,
Aceton,
Nagellack,
Bok- andra delen av kråkflickan som jag köpte för någon vecka sen :D,
Deo,
Linne,
Tights,
Stumpor,
Handkräm,
Väska,
Parfym- luktar som DKNY apple- den jag har nu är snart slut,
påsklakan
och såklart godis till hemresan ;D hahaha
Och i en av butikerna utanför köpte jag en jättesöt glas-skål!
När jag kom hem drog mamma nästan direkt för hon skulle på fest,
sen spenderade jag resten av kvällen på soffan och kollade på film,
sen gick jag och la mig runt 1 för jag var sepe trött!
________
Idag jobbar mamma till 9 så jag ska passa Moa,
men johanna kommer hit sen så ska vi fixa ihop Joyskis present och litta sånt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: