AworldApart

Why can't this moment last forever.

Kategori: Allmänt

Ledig idag, men endå uppe tidigt!
Känner mig såå duktig! hahaha
nej men var tvungen att ringa tandläkaren nu dirket på morgonen,
ståltråden bakom mina tänder har ju gått i sönder.
Så fick en tid 10.30 idag (y)
Så nu ska jag hoppa in i duschen och göra v mig.
Sen i eftermiddag ska jag ju som sagt ha maten klar tills mamma kommer hem.
Så köpte ett sånt Pizzakit igår, längtar!!!
Tycker det är skit roligt att göra sån pizza, kanske inte världens bästa variant,
men det är roligt att göra och det blir SUPER gott! hihi
Och jag hoppas verkligen att ALLA kollar på videon jag la upp igår.
Det är såå värt det!
Och helt att man gör något oxå.
Och det ska jag fan göra!!
tror det var 21 april som man skulle sätta upp posters och skit över hela världen
för att göra alla medveta om honom och allt skit han gör!
Och det ska jag göra och tycker att ni ska göra det oxå.
Ska beställa hem skerna idag tror jag :)
Fast det är ju ett tag kvar så kanske väntar lite :P
ajaa, nu ska jag inte skriva mer! byye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: