AworldApart

ojdå, dålig uppdatering!

Kategori: Allmänt

Igår blev det inga inlägg, men det var för att jag skulle först på bröllop klockan 11,
och det blev väldigt stressigt så hann inte med :P
sen efter bröllopet fick jag skjuts av mamma, hem till anna, sen direkt från anna till Vicki :P
________________________
men iaf! Bröllopet.
Så fruktansvärt fint och mysigt det var!
lätt det mysigaste och mest speciella bröllop jag någonsin varit på!
Ute i det fria, vanliga varma kläder, barnen lekte,
alla kramade och myste med Marie och Calle,
musik, mat och skumpa!
åh, så underbart!!
All lycka till er Calle och Marie, Love you! <3
________________________
Kom hem till vicki vid halv 4,
pyntade huset, gjorde v oss och peppade!
MEN.. jag var pepp, men blev sen jävligt opepp..
skit tråkigt!
men jag hade roligt endå!
fast jag blev aldrig full och jag fick ont i huvudet..
sen gick vi till tåget för att åka in till stan,
alla hann med tåget utom jag och anna....
Anna lackade sönder, jag satte mig ner och orkade inte reagera xD
fick vänta en jävla timme innan nästa körde,
men vi hade tur för det andra tåget stod på perrongen en timme innan det gick
så vi kunde sitta på det ist för att sitta ute :P hahaha
kom in tll stan, anna skulle träffa några andra,
men jag hade så ont i huvudet så jag ville bara hem!
Och sista bussen hade ju redan gått, så jag fick gå hem!
i strumpbyxor, linne och jacka.. KALLT! det var förfan frost ute!!
en timme senare var jag hemma, drack ett glas mjölk, tvättade av sminket och gick och la mig.
sååååå skönt!!!!
Här är en bild på mig och Anna,
Det var ju halloween/maskerad/inflyttningsfest,
jag var djävul och anna var död xD ahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: