AworldApart

:)

Kategori: Allmänt

så nu ska det bli ett lite gladare inlägg!
idag var jag ledig!
men ställde klockan på 7.15, ville ju kolla på julkalendern!
men jag somnade :( haha
sen vid 11 kom olivia hem till mig, drack kaffe, åt lussebullar och pepparkakor.
Sen började det snöa! :D
okej jag hatar snö!
men att kolla ut när det snöade så mycket som det gjorde, är jättemysigt! :D
så jag stängde snabbt av tv och satte på en julskiva.
Och så ville jag göra något "juligt", men kom inte på något annat än att slå in julklappar xD
Dem 2 jag köpt, haha.
Men men, så vi satte och oss på vardagsrums golvet och gjorde det!
sen när vi var klara stack vi hem till Olivia.
Hon och Fredric bor hos hennes mamma atm för dem passar lilla Malte,
för Stina och Tomas är utomlands.
Så när vi kom dit ringde hennes körlärare och sa att hon hade körlektion,
så hon fick sticka igen, men jag stannade kvar med Fredric.
Vi spelade Buzz, gjorde lunch och chillade.
Sen kom olivia hem, fortsatte spela buzz.
Sen påbörjade hon maten så stack jag hem och åt.
Och nu sitter jag här!
så nu ska jag kolla på julkalendern sen blir det nog någon film eller liknande :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: