AworldApart

Falling to pieces.

Kategori: Allmänt

Jag råkade packa upp mina julklappar så nu blir det ingen bild på min saker!
Så jag tänkte att jag kunde skriva vad jag fick ist?
bättre än inget :P
Jag fick;
* en stekpanna, gammelmormor
* morgnrock, morfar och Ulla
* mössa och vantar, mormor
* skjorta, mormor
* 2 elefankrokar
* 250 kr, mormor
* vegetarisk kokbok, moa
* ansiktsmasker, moa
* en otroligt fin bok som ser antik ut typ :D, mamma
* locktång, mamma
* en platta som man sätter datorn på, mamma
* ögonskugga
det är det jag kan komma ihåg just nu xD haha
men där e säkert något som har jag missat.
Sen i paketleken fick jag fjärilar som man kan sätta i gardiner elle något,
en röd bricka med vita pickar på och raggsockar.
Men som tröst fick jag den tillhörande burken och skålen av mormor som hon fick :P
och en stapel med ljusbehållare i olika färger av mamma :D hahaha
så ha det var väl det :P
________________________
Idag har jag provat ett nytt nagellack, helt ok!
Hade dock velat att den skulle vara lite fylligare i färgen.
provat lite av mitt nya smink och börjat tvätta! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: