AworldApart

Just A Kiss.

Kategori: Allmänt

Oj oj, det blev visst ingen uppdatering igår :P
Men det är ganska självklart eftersom jag först var på Fu, hann inte blogga innan jag stack dit.
Sen dirket efter det drog jag ner i stan och träffade olivia,
och sen åkte vi till Väla.
Där handlade jag klart mina julklappar till mamma.
Nu är det bara pappa kvar och småsaker till julklappsleken :)
Sen drog vi hem till henne.
Var bara där en liten stund sen kom mamma och hämtade mig.
Åkte hem, käkade.
La mig i sängen och somnade xD
somnade vid 18.00 och vaknade vid 8 imorse.
Inte helt fel!
Påsarna under ögonen är iaf borta xD haha
Men men, nu ska jag fixa lite frukost/lunch och ringa olivia.
HON HAR UPPKÖRNING IDAG!!!!
omgomgomg, men det kommer gå fin fint! det är jag säker på :))
Sen ska jag nog även träffa Anna och Vicki.
menmen, skriver väl mer sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: