AworldApart

Slut spelat!

Kategori: Allmänt

Efter middagen hos mormor gick jag hem till Johanna!
Skulle fortsätta spela Amnesia,
meen när vi hade klurat ut banan vi var på så var där bara en bana kvar :o
sen var spelet sluuuut.
Får hitta ett annat roligt och läskigt spel som vi kan spela ;)
har ni några tips så skriv det här! Inga skjut spel bara! hatar det xd hahahaha
men men, nu är klockan snart 1, så jag ska nog kolla klart på Basil mouse,
somnade till den igår xD sen ska jag sooova!
imorgon ska jag och syster åka till vår frisör och klippa oss,
för mig blir det nog bara topparna!
sen ska jag träffa några kompisar så ska vi dra ut på väla!
Ska se om klänningen jag vill ha finns på Gina där! :D hihii
Hålla tummarna!! hoppas hoppas hoppas..
ajaa, nu har  jag nog inte mer att skriva ;P
good night!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: