AworldApart

8 Mile.

Kategori: Allmänt

oj oj oj, ingen uppdatering förrän nu :o
Uppsi!
men men, har knappt varit hemma ju! :P
skulle ju hem till Olivia idag, eftersom hon och fredric skulle vara hundvakt,
så skrev hon till mig på fb att jag skulle komma hem till henne kvart över 2,
och så var klockan kvart i 2 och jag låg fortfarande i sängen xD haha
så det var snabba puckar som gällde sen upp på cyklen och iväg!
Lyckades vara hos henne halv 3 (y)
när jag kom dit blev det kaffe och en massa tjejsnack :P
hon tvättade, sen gjorde hon äpplekaka, fikade med stina och tomas,
och sen berättade jag om en foto idé jag har där hon ska vara min modell,
och så blev hon sjukt taggad på att bli fotograferad,
så vi cyklade hem till mig, hämtade kamera och stativ,
cyklade hem till Fredric men när vi var framme var det kol svart ute!! xD haha
men vi gjorde ett försök på balkongen, dock failade vi totalt, så vi får göra om det en annan dag :)
ska se om där är ngn bild som är värd att redigeras, isf kommer den upp i nästa inlägg :)
Meeeen iaf, Olivia bestämde sig för att dra ut en sväng, så jag cyklade hem,
kollade på "My sister´s keeper" med mamma och moa, har ni inte sett den så FÖR FAN SE DEN!
jag skojar inte, har sett den en gång innan, den är såååå bra!
och nu kollar jag på.... 8 Mile under tiden jag håller på med en massa på datorn, t.ex. skriva här ;)
men nu ska jag kolla bildern! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: