AworldApart

its a new day!

Kategori: Allmänt

Ja, igår cyklade jag då hem till Jojo, kollade på Outsider med henne och Veronica :)
därefter var det Desperata hemmafruar och sen Happy endings på tv;n
Sen kollade vi på film, The strangers som jag laddade ner och kollade på för bara någon dag sen, haha
men men :P
Sen började vi kolla på Precious (tror det stavas så xD) det är riktigt bra,
men ganska äcklig oxå, hennes pappa menar jag då... D:
men det blev bara halva för den var klockan halv 2 och alla var sepe trötta! så jag cyklade hem :)
Idag har jag inte gjort så mycket,
just nu spelar jag Words with friends med mamma och jag kommer inte sluta förrän vi är klara! hahaha
Men vi har bara några få bokstäver kvar!
sen blir det duschen, nga "sysslor" och liknande, sen påbörja maten!
Och idag kommer Pontus hit och äter med oss :) mysigt mysigt!
Efter det ska jag till Väla med Jojo och hjälpa henne med att hitta en present till Olivia :)
Men nu måste jag verkligen avsluta detta och hoppa in i duschen!!
HEJ DÅÅE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: