AworldApart

hallojsa.

Kategori: Allmänt

efter förra inlägget städade på mitt rum :) sen kom mamma och moa hem så käkade vi, sen råkade jag somna i sängen xD haha my bad! men men, så smsade olivia och frågade om jag ville komma ner till bara med dem så det gjorde jag! drack en öl sen bestämde olivia att jag skulle sova med henne hos sin mamma haha så vi drog hem till mig och hämtade lite saker sen gick vi hem till hennes mamma. snackade lite och hade mysigt! och nu sitter jag i olivias gamla säng med stinas ipad :D haha jag har aldrig suttit vid en sån innan så det är lite segt men det funkar! imorgon ska olivia gå till ramlösastation så jag hänkar eftesom man går förbi mig när man ska dit. så får man en liten morgon promenad oxå!! fina firren ;) haha sen vid 12 ska jag ner i stan och träffa vicki och anna och senare på eftermidagen kommer olivia till mig så ska vi hem till hennes mamma igen, käka och ha det mysigt! såå ja det var väl det jag ville ha sagt :P  och nu sover nog dem andra så det ska jag med.. godnatt på er :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: