AworldApart

Ingen bra Nyår..

Kategori: Allmänt

Kvällen började skit bra!
Joy kom hem till mig,
jag gjorde ve mig och sånt.
Efter någon timme kom Sussi oxå hit.
Halv 7 mötte vi upp Caroline så gick vi till anna.
När alla hade kommit käkade vi tacos, mums!
sen spelade vi spel och drack,
på 12 slaget stod vi ute i trädgården och korkade upp champangen, skrattade,
pussades, kramades, tutade och hade skit kul!!
sen gick det utför.. hahaha
vi åkte ner till Bara Rock vid kvart i ett.
Vetifan va som hände där men jag kände mig lite som 5:e hjulet och hade tråkigt.
så jag gick ut och satt ute ett tag, sen kom johanna och "hämtade" upp mig,
så skulle vi dra vidare, och då trillade jag första gången.
Sen kunde jag inte sluta trilla xD orkar inte säga mer om kvällen än att den sög.
Så vid 4 gick jag hem med sussi men jag hade så ont i mina fötter så jag visste inte vart jag skulle ta vägen..
så vi ringde taxi ist XD
78 kr senare var vi hemma.
slängde mig i sängen och vaknade på morgonen med värkande fötter och knän..
KUL! >.<''
Men men, så nu ska jag ligga i sängen heela dagen, kolla på massa filmer och mysa!! :D
Om 15 minuter börjar Trollkarlen från OZ, älskar den!
Har sett den en gång innan :P hahaha
Klassiker!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: