AworldApart

Klar för idag!

Kategori: Allmänt

Nu, NUUU är jag äntligen klar!
Har sorterat i allt som finns att sortera och plocka ibland på mitt rum!
väggarna är numera kala och golvet clear från saker.
UNDERBART!
ska dock dammsuga lite snabbt på rummet imorgon eftersom det kommit fram en massa skit nu när jag har städat.
Jag har fyllt 3 påsar med skit (y)
men eftersom det är så jäkla tomt på mina väggarna nu så ska jag nog beställa några bilder,
som jag tagit själv, i lite större format, rama in och hänga upp :)
hade vatt najs!
Hade velat möblera om men det går inte,
eftersom mitt rum är så fruktansvärt litet så funkar det inte på något annat sätt.
joo, kanske flytta tv:n 10 cm xD hahaha
men nu ska jag kolla klart på filmen som jag somnade till igår och kanske kolla på en annan efter det,
vet inte riktigt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: