AworldApart

Mupp.

Kategori: Allmänt

Efter förra inlägget skrev jag klart mailet och skickade iväg det.. - inget svar än!
Sen så ringde Johanna och frågade om jag vill komma ut och träffa henne,
så det gjorde jag :)
Sen gick vi hem till henne och kollade på Scary movie 4.
Sen kom Vevve :D
Vi körde iväg och köpte mat på Donken xD
och sen kollade vi på Saw 5, i love!
Jag har sen innan sett fram till 5:an men inte 6:an eller 7:an.
Men jag var inte helt säker på om jag hade sett 5:an, därför såg vi den idag.
Men det gjorde inget för den är awesome!
Så ska nog ladda ner dem 2 sista :P hahaha
Och när den var slut satt vi och kollade på massa snyggingar :DD
tror vi kollade på minst 50 st xD ahahhaa AAH! mums! <3
Och den skjutsade Vevve mig hem :)
Och som jag skrev i förra inlägget, så har jag räknat mina örhängen (y)
I stället har jag 33 par.
11 st enskilda. Asså, jag har inte 2 av dem xD förmodligen tappat det ena på nästan alla.
Sen har jag oxå en massa "plupp" örhängen i en låda.
Så allt som allt har jag nog mer eller mindre 60 par örhängen, skulle jag tro!
Det är inte helt fel! hahahaha
Men jag gillar´t ;D
Nä men nu ska jag checka facebook sen ska jag sooova!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: