AworldApart

He he he..

Kategori: Allmänt

Jag är en sån person som älskar serier.
Och just nu har ju alla serier uppehåll, jag kreverar! haha
Men så nu eftersom jag är arbetslös och skit så kollar jag ganska mycket på TV.
Och innan visade dem Förhäxad på förmiddagen.
Men sen helt plötsligt slutar dem visa det!
Och jag har sett den serien typ 500 ggr innan xD haha
Men eftersom dem slutade visa efter sista avsnittet i 4:de säsongen så laddade jag ner säsong 5-8 :)
Och på en vecka har jag sett alla dem säsongerna :D haha
Såg sista avsnittet för någon timme sen och guuud vad jag böla xD
Har faktiskt aldrig sett dem sista avsnitten, så jag är glad att jag laddade ner dem :DD
Men nu har jag inga fler serier att kolla på xD
Kanske ska ta igen med alla filmer jag har laddat ner xD haha
Längtar till alla mina serier börjar igen!
dem serier jag kollar på är;
Glee
Once upon a Time
The walking Dead
How i met your Mother
Two and a Half men
American horror Story
Greys anatomy
 
 
Tror det var alla xD hahaha
Jag laddar ner alla utom Greys eftersom jag går efter när dem kommer ut i USA, och vissa visas inte på Svensk tv. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: