AworldApart

LP spelande!

Kategori: Allmänt

Igår var far min här och kollade om han kunde få igång min skivspelare som jag har fått av min morbror.
Och det fick han minsann! :DD
WIHOO!
Så nu spelas det skivor från miorgon till kväll :D
Har väl runt 30 skivor eller något, från morfar, mamma och pappa.
Och vissa har jag köpt själv, lovley <3
vill dock köpa fler :)) haha
___________________________
Idag började jag dagen med 40 minuters PW, dusch, frukost, putsa förnsterna, dammsuga, laga lunch och nu sitter jag här!
Ska nog måla naglarna strax, sen måste jag över i affären och posta ett brev, och sen tänkte jag plocka lite på rummet och fixa litta :) Ibland är sånt kul faktiskt! haha
Sen tänkte jag även springa upp på vinden och hämta en flyttkartong och
sen ner i källaren och lägga lite saker i den som bara ligger där nere.
Alltså saker som jag sparar tills jag flyttar hemifrån xD
Får se om jag gör allt eller blir uttråkad och struntar i det, haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: