AworldApart

Tjolahopp!

Kategori: Allmänt

Några dagar sen jag uppdaterade, fy skäms!
Mammas kalas blev riktigt lyckat, det var supermysigt!
Och min morbror hade med sig sin gamla skiv spelare med bas förstärkare och allt.
SÅÅÅ GLAD JAG BLEV! :DD
Sen på lördagen körde jag och mamma moa till Väsby (pappa) för dem åkte till  Gbg på söndagen.
Sen körde vi hem, kan inte komma ihåg vad vi mer gjorde xD
Sen i söndags Gjorde jag och mamma v oss, körde ner till hamnen och gick längst hela gröningen och tillbaka,
sen satte vi oss på Roy´s och åt suuuuper god mat!
Jag åt varmrökt lax och potatissallad <3
Och i måndags åkte jag ner i stan och gick till lärcentrum, fick lite information och papper där.
Sen åkte jag hem till farmor, hämtade hennes vännina, åkte till väla,
köpte present till min fina kusin Elias, köpte en sån prydnads drake som finns att köpa på Partaj.
Och han blev suuuper glad! :D
I tisdags gick jag ner till mammas jobb, åkte till morfar som ska flytta så han hade sorterat ut lite saker som vi kunde ta, och jag roffade åt mig en del saker :DD hahaha
Ett gäng gamla böcker med superfina ryggar! 
Sen ett par snapsglas eller vad det var, gröna med svart fot och en liten karaff till som har varit min gammelfarmor/farfar :)) 
Sen fick jag även en låda med massa LP skivor och en Whiskey karaff :)
Fin fint må jag säga!
Och igår gick jag min runda på morgonen sen gjorde jag v mig, cyklade till råå.
Satt på Råå IP i 4 timmar och kollade på kusinen/ nästkusinerna som tränade fotboll
Sen gick jag upp till farmor, påbörjade maten, lax, potatis och grönsaker <3
Sen gick jag ner och fotograferade Olivia, Filip och Albin som dem ska ge till sin pappa i 50års present :)
Hjälpte farmor med lite saker sen satt vi på balkongen och drack kaffe i någon timme, sen cyklade jag hem!
Underbart fin dag må jag säga!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: