AworldApart

Totalt jävla dissad.

Kategori: Allmänt

Hade riktig skit dag igår!
Dagen började bra, tills jag började fundera på vad jag skulle ha på mig..
Kändes som allt låg i tvätten och hade ingenting att ha på mig.
Inget kändes bra!
Tillslut hade jag shorts och linne på mig, shorts.. SHORTS!
Vad tänker jag med liksom.. så som jag ser ut kan jag inte gå i shorts mitt i stan! 
Men men.. så fick det bli, kunde ju inte gå i jeans direkt, sepe varmt!
Sen eftersom jag ska till ullared på måndag och vill spara mina pengar så tänkte jag inte SUPA denna festivelen utan bara ta någon enstaka öl!
Men då ska alla andra kompisar verkligen supa järnet, yeey!..
så ja, det var mina klagomål innan jag drog ner till festivalen med johanna.
Vi träffade anna i Grytan, kollade på RFD sen gick vi bort till söder och åt langos, 
skulle gå och strosa på marknaden lite men så smsar joy och stressar oss som fan och säger att dem väntar på oss o skit.
Så det blev till att nästan halvspringa genom marknaden.
Gick och mötte några andra som bjöd på öl, sen träffade vi johannas mamma och styvpappa.
Gick till öltältet sen ut igen för att Loreen skulle spela.
Skulle tränga oss fram, OMÖJLGT!
Ställde oss in till stängslet och skulle lyssna ist, 
Men nej då hoppar dem över så dem kom nästan längst fram men efter som stängslet var nästan lika högt som mig så sa jag att jag blev där tills dem kom tillbaka.
Kom dem? 
nej.
Hur kunde jag förvänta mig att dem skulle komma tillbaka? min mobil var dessutom död så där stod jag  helt själv hela konserten och 20 minuter efter.. ingen kom.. mhm, tack för den!
Så efter då 20 minuter när dem började soundchecka till nästa band orkade jag inte vänta mer,
Och anledningen till att jag väntade så länge var för att jag skulle få skjuts hem av johannas mamma och dem.
Men så jag fick helt enkelt vända på klacken och gå till bussen ist.
Och jag var så fruktansvärt arg! ooh..
men så när jag då kommer hem och lägger mobilen på laddning, startar den, så smsar jag johanna och säger att jag e hemma.
Så svarade hon typ. Åh vad bra, gick ut för att stå med dig så var du borta och fick panik bla bla bla..
Jo men tjena! 
ajaa, nu har vi rätt ut det iaf men jag e fortfarande jävligt pissed..
Men idag ska jag hem till Caroline sen in till stan igen för att kolla på BJÖRN ROSENSTRÖM! :D 
Wohooo!
Denna dagen kan iaf inte bli lika dålig men eftersom dem andra ska supa så drar jag nog hem efter Björn, men vi får helt enkelt se vart kvällen leder! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: