AworldApart

Dagen.

Kategori: Allmänt

Idag har varit en bra dag!
Började med att jag gick upp när mamma gick till jobb, halv 8.
Tog på mig joggingbyxorna och en hood, gick ut och gick en runda på 30-40 min. 
Kom hem, duschade, gjorde ve mig, åt en mumsig frukost och sen tog jag bussen till AF.
Möte där på 40 minuter sen gick jag in på Kicks, dem har extremt mycket rea, ÄLSKA! haha
Köpte iaf hårfärg :DD ska bli rödhårig igen! haha hoppas bara det blir bra denna gången :D
Förra gången hade jag lite utväxt och utväxten blev röd, medans resten av håret blev svart och skimmrade rött xD
Men nu har jag betydligt mer utväxt och håret i sig är mycket ljusare än det var sist, 
Men min kompis tipsade om färga hela håret lite ljusare först och sen färga det rött. 
Tror jahg ska göra det faktiskt! :)
Men men, färgen jag köpte var denna;
 
Hoppas hoppas hoppas att det blir bra! :))
Sen köpte jag present till mamma oxå, ska ha kalas för henne på fredag men hon fyller år på söndag :P
Hela 45 år :P haha
När jag kom hem fixade jag snackade jag i telefon typ 2 timmar, först med farmor, sen farmor igen, sen olivia och därefter mamma xD haha 
Åt lunch, syster dammsugade och jag diskade, slog in presenten och fixade till kortet.
Såå jaa, det var väl det man har fått gjort hittills :) nice nice :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: