AworldApart

Mästerkock.

Kategori: Mat

Måste berätta om vad jag lagade till middag idag!
Det var så underbart gott så jag vet inte vart jag ska ta vägen!
Något av det godaste jag har lagat/smakat :D
 
När vi handlade igår köpte vi en burk krossade tomater med örter och vitlök,
hällde den i en gryta, tror det är 400g.
Sen hällde jag i en stor burk, stora vita bönor och en liten burk borlotti böner ( har ingen aning om hur mycket där var i burkarna)
Sen hällde jag i lite kapris och soltorkade tomater <3
Och sen kryddade jag med sambal oelek, salt, peppar, basilika och vitlökspulver.
Tror det var allt.
Och ÅH så gott det blev!!!
Tur att det blev mycket så jag kan äta det till lunch imorgon :DD hahaha
Eftersom det är lite som en gryta kan man äta det bara så,
men jag gillar att ha något till så denna gången kokade jag makaroner till. 
Dock passar ris och spagetti oxå till :)
Fast eftersom jag ska blir nyttigare så ska jag skippa kolhydraterna nästa gång!
Och där är ju inget onyttigt med grytan alls! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: