AworldApart

Ny design!

Kategori: Allmänt

Oj oj, här händer det grejer på Blogg. haha
Känner mig lite smått yr förtillfället men jag lär mig nog rätt snabbt!
Anledningen till att jag inte har uppdaterat något på några dagar är för att Vevve har varit här några dagar :)
Hon kom i Onsdags och stack för 3 timmar sen.
Har haft supermysigt! kollar fotboll, film, lagat mat, druckit kaffe och snackat !
haha
och nu är jag nyduschad och fräch xD
Sminkad och nymålade naglar <3 
Har fått så fruktansvärt dåliga naglar nu den senaste tiden.
Dem har blivit svaga, "flikar sig" och delar sig hela tiden sen har dem oxå blivit så ooootroligt torra :S
Och gula :(
Men det är ju för att jag har haft på naglat vart enda dag i kanske 3 år. inte gått en hel dag utan nått naglack :P
Så jaa, men nu har jag köpt ett naglack för 145 kr på Kicks med märket Essi
Som ska vara vårdande och återfukta naglarna (Y) man ska lägga ett lager av det sen på med ett annat lack om vill.
Så har provat det en gång nu så får se om någon vecka om det gjort någon skillnad! :)
HOPPAS HOPPAS HOPPAS!
haha Och om en stund eller något, kommer Oliiivia!! ;DDD
som jag har saknat henne!!
Från att ses vart enda dag till att ses någon gång i veckan och snacka i telefon har vi nu inte setts på typ en månad och knappt snackat i telefon!
Illa, riktigt illa!
Vet inte varför dett hänt men det är väl bara en sån periods grej. hoppas jag, hahaha
Nä men vi ska fan ta och ändra på det! :D
Så idag kommer hon och så ska vi dricka vin, laga mat, äta snacka och ha allmänt myspys! :)
En "Olivia&Lina kväll" helt enkelt :))
Ja det var väl det jag ville ha sagt :P haha
skriver nog mer imorgon :)
Byebye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: