AworldApart

Studenten.

Kategori: Allmänt

Igår tog alla 93:or studenten och några andra :P
Dagen failade sjuukt mycket till en början.. t.ex.
tog en buss tidigare så jag inte skulle komma försent till Vicki (min kompis) sprang ut.
Bussen var 15 minuter sen.. och det började pissregna!
Den skulle vara framme på skolan 13,17. men när hon var det hade bussen bara kommit till GA torg..
Så när den nådde Mpp tänkte jag att bussen kommer aldrig hinna fram till skolan i tid, så jag hoppade av bussen på Mpp och halvsprang upp för hela trädgårdsbacken för att hinna i tid xD
Och det började regna mer!
Kommer fram till skolan, träffar anna, hittar Vickis familj,
kommer på att jag glömt gorillan jag skulle hänga runt vickis hals :@
träffar vicki, grattar henne!!
Går ner till stan för att kolla på alla studenter, upptäcker att min klänning är sönder och är nu dyngsur!
tog bussen hem till anna, torkade, åt nachochips och vitlöksdipp, kollade på top modell, åt rabarbepaj,
sminkade mig, slog in vickis presenter, åkte hem och bytade kläder och hämtade gorillan,
åkte hem till Annas kusin Klara i 30 minuter sen tog vi bussen till stan- tåget till ängelholm.
Gick till vickis lokal och åt mat och drack, massa massa massa trevligt! :DDD
Sen åkte vi in till stan igen vid 10. drack och dansa hela natten lång! kom hem vid 4 :))
Hade myckeeet trevligt och stort tack till Vicki! :)
Idag blir det myselördag! Tacos och spelkväll med mamma syster och mormor :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: