AworldApart

bra app när man inte kan sova.

Kategori:

blev tacos till middag innan, sååååå goott!!
lätt det bästa som finns :D och det blev massa över som jag tänker ha till lunch imorgon, mohaha!
Vevve kom hit vid 7, dock pratade hon mest i telefon när hon var här xD ganska vanligt om jag ska vara ärlig ;) haha sen kollade vi på en film, the war of fighters, om jag inte har helt fel för mig! haha den sög.. riktigt hårt.. men men.. inget att hänga läpp över :p haha
sen när hon hade gått tog jag en ipreno bäddade ner mig med en värmekudde på magen o en ny film- ohyes.. mensvärk! haha
denna filmen hette Chained. konstig o hemsk film. har garanterat sett bättre filmer men den var endå helt okej! och nu måste jag verkligen sova! upp om lite mer än 6 timmar för en pw sen dusch o göra sig iordning och vid 12 ska jag iväg till tandläkaren, wohoo! haha eller? ;)
nä nu ska jag nanna! godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: