AworldApart

Dagarna som gått.

Kategori: Allmänt

Var hos pappa i helgen, allt gick bra, dock lite jobbigt att vara så nära inpå farmor så länge. men men
jag överlevde xD haha
på lördagen åkte vi till lager 157, hittade en fin stickad tröja men den kostade 400. det var lite väl så det blidde inget.
Sen åkte vi till krapperup, en park eller vad man kan säga, huuur fint som helst nu på hösten med alla träd o färger! 
ångrar att jag inte hade med mig kameran :(
sen gjorde vi inte så mycket mer den helgen.
I måndags började jag skolan igen, Historia ska det läsas denna gången (y) 
känns faktiskt jättebra :)
Och idag träffade jag mormor i stan klockan 10 så åkte vi till väla.
Mysigt mysigt!
Fick en bodylotion, en tröja och leggings :) 
Sen köpte jag själv sminkborttagning, mascara, nattkräm, vantar, rakhyvlar, alcogel, halstabletter och 6 liter vin (y) haha
Ja, bara lite nödvändiga saker :) haha dock är 3 liter av vinet till Vevve till vår vinkväll på fredag :D 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: