AworldApart

Update!

Kategori: Allmänt

Saker som hände och gjordes efter förrförra inlägget då jag var väldigt väldigt arg haha;
Ullared!
Vinkvällar med fina vänner, LP skivor och massa snack 
Jag fyllde 20! stort stort! Trivs som fisken i vattnet som 20 åring men jag har faktiskt liiite åldersnoja om jag ska vara ärlig haha
Michael Clarke Duncan dog :( 
Shoppat (y)
Gick i skolan, läste upp ämnen men det orkar jag inte prata om! haha
Träffat vänner, kollat på film, druckit vin och levt!
Fick tummen ur röven och gick till blodgiveriet för att bli blodgiavre om jag har velat bli hela mitt liv. drömmen gick i kras.. hade för lågt blodvärde så nu kränger jag järntabletter i hopp om att kanske få blir blodgivare om något år! :) *Hoppas hoppas hoppas*
Men numera är jag donator eller vad det heter xD Donerar ALLT efter min död, snäll jag är :)
gått ner ca 6 kilo. känner mig väldigt stolt över mig själv :D och jag har bara börjat!
kollade på Taken 2 på bio med Vevvisseen :D
Fick reda på att min bästaste bästa kompis är gravid :D sååå glad för deras skull <3
Och eftersom hon fyllde 20 igår fick presenten va lite bebisrelaterat :D
Hon fick ett sånt här halsband;
 
Och hon blev vääldigt glad :)
Fick även den bästa komplimangen igår! - har klackskor på mig och går på grusgång, möter en man som utbrister "ojojoj!" och jag tänker *vinglar jag så mycket?! haha* Tittar på honom o han fortsätter- "fyfan va snygg du är!" -"tack så mycket! :)". Sen frågade han vad jag hette men jag låtsades som jag inte hörde o bara fortsatte gå eftersom han var 50+ skallig o tanig hhahahaha 
 
Ja det var väl det mesta :P
Sen kan jag väl dela med mig att lite bilder som tagits på sistonde;
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: