AworldApart

Nytt försök?

Kategori: Allmänt

Har precis börjat praktisera hos en fotograf vid namn Li Fernstedt (www.Lifernstedt.se), eller i måndags började jag. Och iom det hoppas jag på att börja ta lite fler bilder! 
Tog lite bilder på 3 barn igår som kommer längre ner, och sen fotade jag lite i Mölle när vi va där! 
Sen fotade jag lite inne i Saluhallen där hon har sitt kontor, i Höganäs, bor ni i närheten eller kan ta er dit, gör det! 
Där är så underbart! Fik, restaurang, butik... underbart! Där är så fint! :D Men dem bilderna har jag inte redigerat än, gör nog det i helgen eller något :)
Bor hos pappa under tiden som jag praktisera men åker hem om helgerna och vissa dagar, så nu bloggar jag från min säng hemma på Elineberg :D haha Ledig imorgon så passade på att åka hem :)
Jaja, nu får det räcka! haha 
Här kommer bilderna iaf :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: