AworldApart

bajs dag.. - bra dag!

Kategori: Allmänt

När jag satt få Fu innan idag var jag på jättedåligt humör och helt off.
sen smsa sussi och frågade om jag vill gå med henne i stan för hon skulle hitta något till sin bror som fyller år imorgon,
och jag behövde ju kolla klänningen på Gina och julklapp till olivia.
Så när jag kom därifrån och träffade sussi blev jag på mycket bättre humör! :)
köpte julklapp till Olivia, och när vi kom in på Gina fanns inte klänningen där :(
så får dra till Väl imorgon eller något och kolla om den finns där, vill verkligen hitta den!
den är ju såå fin!! :D
ajaa, nu är jag piss trött, så jag ska sova en timme,
sen kommer mamma hem så ska vi köra hem till mormor på middag med henne och kusinerna :)
så godnatt eller ngt ;) hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: