AworldApart

Hemma från farmor!

Kategori: Allmänt

Mätt och glá va man nu minsann! :D haha
får väl berätta vad man fick i julklapp idag!
kommer förmodligen bild på några av sakerna i veckan :)
men iaf, jag fick;
*2 rådjurs huvuden från åhlens <3, pappa och Kathis
*300 kr på Kicks, pappa och Kathis
*en sminkpalett med massa färger, pappa kathis
* en jättefin ring med en svart kristall eller vad det var av Kathis föräldrar
* 1000 kr, farmor
* en nyckelring med en "medaljong" eller något där man ska lägga i en lapp där man har skrivit sin dröm på, så ska den gå i uppfyllelse, farmor
* en fin halsduk, farmor
sen på paketleken fick jag en ask polkagrisstavar och en tomte som man hänger i granen (jag som köpte den xD)
och sen fick jag även några korsordstidningar av farmor :)
jag troooor att det var allt!
och jag blev väldigt glad över allt jag fick :D
nu återstår att se vad jag får imorgon :D hihi
men nu ska jag kolla på Peter Pan eftersom jag inte hann det innan idag, haha
så godnatt alla och god jul på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: