AworldApart

Kiss With A Fist.

Kategori: Allmänt

Jaa, då var klockan snart kvart i 11.
Sitter i sängen och skriver detta, pappa sitter sidan om vid deras dator och kollar youtube klipp :P
Pappa väckte en imorse med jättegod frukost och nybryggt kaffe, fina grejer!
sen spelade jag lite Wii med Moa.
Men blev sjukt irriterad eftersom hon inte lyssnar och dör hela tiden sen så fort inget går som hon vill,
slänger hon kontrollerna på mig och säger GÖR DU DET!
mm tack för den liksom!
men men.. nu ska vi inte gnälla :P
Vet inte om jag skrev det igår. men jag glömde min mobil hemma DDDDD:
PANIIIIIIIIK!
men så ska ju min fabror och kusiner komma lite senare,
så mamma ska åka hem till dem och lämna min mobil, så dem kan ta med den upp :D
Har man inte en underbar mamma?! :D hihi
Aja, men nu ska jag logga ut!
byebye

Kommentarer


Kommentera inlägget här: