AworldApart

Lillejul imorgon!

Kategori: Film

Efter maten kollade jag på en av dem finaste disneyfilmerna ever!
PETER PAN!
Den är från 1953, heeelt sjukt! :o
men den är så fin och så bra!! :D
efter det gick jag hem till Johanna, gjorde inget speciellt.
Och nu är jag hemma. Borde sova men jag ska faktiskt kolla på den nyaste Peter Pan ;D haha
Denna;
Har sett den en gång innan tror jag, så nu ska jag se den igen :D
och nu till något helt annat..
IMORGON ÄR DET LILLE JUL!! :D miwhihihi
ska hem till farmor vid 18.00 tiden imorgon och fira jul med pappa och kusinerna på den sidan.
få julklappar, äta god mat och umgås med min underbara familj :)
kommer dock sakna min bror lite, andra julen nu som han inte är med =/
och nästa år är det (förhoppningsvis) säkert jag som är borta xD hahaha
men men, nu ska jag borsta tänderna och tvätta bort sminket och krypa ner i sängen :))
Godnatt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: