AworldApart

Måste Ha En Ny Mobil!!

Kategori: Allmänt

Ingen som vll hjälpa mig att välja en billig och bra? xD
jag är skit dålig när det gäller mobiler, vad som är bra/ inte bra..
Vad allt betyder, och jaa.. xD hahaha
Just nu har jag en Sony Ericsson Vivaz.
Den är helt och såhär, tills den började strula! xD
Den har varit på lagning en gång, och då var problemet att den inte löd mig..
Ja, precis!
IFall jag skrev sms så trycktes helt andra bokstäver in än det jag skrev,
när jag startade den så kunde jag inte skriva in min PIN-kod eftersom den tryckte i helt andra siffror..
Men så fixade dem det då (Y)
sen när jag var på The Tivoli och kollade på Danko Jones
så tappade jag min mobil så där är världens jävla spricka i skärmen, haha
och nu har den börjat vara olydig igen :((
Och sen i början av veckan så har det slutat låta och vibrera när jag får sms..
Skit störigt!
märker liksom inte att jag får sms..och det är ju lite tråkigt..
SÅ SNÄLLA SNÄLLA!
vet ni en skit bra, billig mobil, vad som ska finnas på den och liknande, SKRIV!
SKRIIIIV!
är i behov av en telefon nu!! hahaha
Jag har dock hittat en som verkar bra, men jag har hört både och,
och det är LG Optimus 2X.
Har någon den?
Vad tycker ni om den?
Help MEE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: