AworldApart

There Is Nobody Else.

Kategori: Allmänt

Då sitter man nyduschad i sängen och lyssnar på mysig musik :)
Idag lagades det mat, städades llite och diskades.
Efter maten drog jag hem till Anna där hon och vicki var.
Satt och snackade lite, sen följde vi vicki till bussen,
sen gick jag och anna en lång runda i jakt på hårfärg till henne xD
Hittade dock ingen, men vi hittade en David som skulle till gymmet.
Så vi drog hem ist, stod och snackade en stund utanför henne sen begav jag mig hem!
Nu ska jag göa min hemuppgift sen ska jag kolla klart på Tron Legacy,
som jag somnade till i förrigår xD
Med andra ord; änsålänge SUGER den! och jag har endå sett mer än en timme..
Bra film...! -.-''
Men men, har jag börjat kolla på en film måste jag kolla hela xD hahaha
Imorgon ska jag till FU sen ska jag träffa olivia så ska vi ha en litet "photosession"
eller något :) ska bli mysigt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: