AworldApart

You And I.

Kategori: Allmänt

Fu idag, gick iväg med Nelly och köpte kaffe :) mums!
Och jag sökte ett jobb på busfabriken xD
efter Fu gick jag ner till knutpunkten och Träffade världens finaste Emma :D
Hon skulle låna mitt objektiv till en fotografering :)
det var såå roligt att få träffa henne igen :D
Som jag har sakant henne och hela vårt fina tjejgäng ;) hahaha
ska arrangera en liten fika för oss någon dag :)
sen drog jag hem.
Och hemma sökte jag ett jobb till :D
som fotosäljare på Media Markt, fedt awesome!
Hoppas verkligen att jag får jobbet!!
Snart kommer pappa och Kathis så ska dem hämta Moa,
sen ska dem till Kastrup och flyga till Wien.
Hälsa på Katharinas föräldrar några dagar!
Och när dem har stuckit ska jag och mamma åka till väla.
Käka och leta julklapp till pappa, han är otrolig svår att handla til!!
och så ska jag handla till paketlekenx2 50 kr (Y)
hoppas man hittar något roligt :)) hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: