AworldApart

Äntligen hemma!

Kategori: Allmänt

Fast nej, haha.
Som sagt så ställer ju jag klockan varje kväll så jag kommer upp i tid,
men imorse när klockan ringde kl.8 fick jag typ panik och stängde av den,
sen somnade jag om... haha
så vaknade jag klockan 12 igen, då blev det panik!
eller ja, jag hade ju inte bråttom men jag fick panik över att jag hade sovit så länge haha
men jag gjorde v mig i lugn och ro, sen tog jag bussen ner i stan för att träffa anna :)
hon hade körletion till 2 så vi bestämde att vi skulle ses på knutan strax efter 2,
så jag tog bussen 5 över 2 och var i stan 15 över typ,
smsade anna
inget svar
smsade igen
ringde
smsade
....
Tillslut ringde hon! haha
hennes lektion gick över tiden..
så efter en timme kom hon ner och så begav vi oss till väla! haha
och där köpte jag dessa underbara skorna!
KÄRLEK! :D <3
och så kom man hem för en timme sen ungfär, har käkat och kollar fb.
är så fruktansvärt trött! fattar inte varför =/
ska nog gå ut och ta en banan och kolla på tv :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: