AworldApart

Creepy!!

Kategori: Allmänt

Cyklade hem till Olivia, kollade på Criminal Minds,
SJUUKT BRA AVSNITT IDAG! :D <333
Sen kollade vi lite på Fråga Olle dokumentären, haha sjukt!
sen skulle då Olivia följa mig en bit på vägen, eftersom där är en dal (jordbodalen),
som är väääldigt mörk på kvällar/nätterna så känns det alltid bäst om man följer varandra.
så när vi står där, mitt i dalen och snackar, så kommer det en bil (vilket det aldrig gör, speciellt på  kvällen)
och ställer sig på parkeringen precis framför oss.
Ingen hoppar ut eller in i bilden, den bara står där,
så ist för att vi ska gå åt vars ett håll följer Olivia mig en bit till så vi kommer bort från bilen,
så stannar vi lite längre upp i gatan, så startar bilen och kör förbi oss, så går vi tillbaka igen,
eftersom jag hade cykel och inte hon, för den står hos mig.. haha
sen när vi då e påväg tillbaka så kommer bilen igen!
men denna gången hoppar några ut ur bilen :S
så vi vänder och börjar gå mot mig igen xD
går upp för heela backen och tänkte att vi kunde stanna där tills dem stack,
men om dem stod där länge så skulle hon låna min cykel och cykla snabbt förbi,
eftersom jag gick åt andra hållet.
Men så efter en stund då så startar dem bilen och börjar köra,
sakta, men helljuset på :S SMART-ASS! ungefär.
Stannar precis bakom mig och framför olivia (vi står framför varandra)
och börjar blinka med ljuset :S fedt sepe!!
och vi står helt stela och vet inte vad vi ska göra, sen bara kör dem vidare,
och fort som fan får hon min cykel, vi skiljs åt och jag går hem!
det var ganska läskigt!! ahhahaha
ajaa, ville bara dela med mig av det xD ahahaha
Nu ska jag sova!
Godnatt :)

Kommentarer

  • Frida säger:

    http://www.youtube.com/watch?v=Vsy7CGk1IZM



    snälla kolla på den här videon <3 skulle betyda sååå mycket!!!

    och sprid gärna om du har tid <333 vi försöker vinna en tävling där vi måste få många visningar, skulle betyda såååå myvket om du hjälpte oss med det <3

    2011-11-11 | 07:27:05
    Bloggadress: http://fridajunegard.blogg.se/
  • Louise säger:

    skönt att höra :) jo det är bara bra med mig med:)



    har du för dig då? :)

    2011-11-11 | 14:00:39
    Bloggadress: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här: