AworldApart

Jaha?

Kategori: Allmänt

Bilden jag tog på mina nya tröjor igår vill verkligen inte ladda upp..
eftersom min dator laggade en massa igår så tänkte jag att det kanske hade med det att göra,
men det verkar inte så för nu funkar datorn fin fint!
och den har varit avstängt hela natten..
men men, hade den på mig innan, och den är awesome!
Riktigt mysig! :D
och eftersom jag precis har duschar så är jag jättevarm,
men när jag tar på den igen så ska jag ta en bild så ni får se :))
Till något helt annat, så var jag uppe tidigt idag! :D
Bara för att jag e arbetslös så betyder det ju inte att jag kan sova hela dagarna.
Så i några veckor nu har jag ställt klockan och försökt gå upp i lagom tid,
men det har varit mellan 10 och 11 typ.
Men igår ställde jag klockan på 8 och var uppe redan 9.15 idag (y)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: