AworldApart

Lunch.

Kategori: Allmänt

Åt precis lunch, delvis restet från igår, pasta med tomatsås muuuummsss!
sen stekte jag lite extra lök sidan om och Sesam nuggets;
om ni är vetegarianer och inte har provat detta så rekomenderar jag er att göra det!
dem är sååå goda!
Har provat att både värma dem i ugnen och nu i stekpannan,
jag föredrar nog att tillaga dem i stekpannan, meen det är ju från person till person!
Jag funderar på att göra en ny kategori som har med mat att göra :P
Eftersom jag älskar att laga mat och gör det varannan dag här hemma, och oftast hjälper till
när det är mamma som lagar mat.
så kan jag ju dela med mig av vad jag/mamma lagar och vad vi jag tyckte om maten,
och om det är något recept från internet så kan jag ju dela med mig av det :P
äh, jag får se! :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: