AworldApart

mums!

Kategori: Allmänt

Har precis duschat,
och smort in mig med den underbaraste bodybuttern man kan hitta!
Nämlligen Body Shops- Dreams Unlmited!
OMG! hahaha nej men om ni tycker om att lukta gott
och att smörja in er med bodybutter så tycker jag att ni ska satsa på denna! XD
Provade den första gången när jag bodde hos en kompis några dagar.
I fell in love!
Sen så önskade jag mig den i fölsepresent, har jag för mig!
och fick den :DDDD
nä asså skojar inte, den doftar ljuvligt! :)
man behöver inte ha parfym på sig om man har smort in sig med den.
så mycket och så gott luktar den! och man luktar gott hela dagen!
och man känner på flera meters avstånd om någon har använt den!
Som t.ex. jag att i köket, mamma kommer ut ur badrummet efter att ha duschat,
2 sekunder senare-
Jag; Jasså? du har använt min bodybutter?!
haha
och en annan gång,
jag kom hem till en kompis (hon som jag provade den hos första gången)
hon öppnar dörren och går in i köket,
oojojoj vad du luktade gott!
hahahaha så gott luktar den!! :D hahaha
oj jävlar, det blev ett långt inlägg om "bara" en bodybutter xD haha
Men nu är det Ellen och jag ska klä mig !
BYYE!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: