AworldApart

Något Som Kan Hända.

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och lyssnar på Fame Factory xD
minnen asså, minnen!
fy satan att man kommer ihåg nästan varenda låt och person som var med i det programmet!
sick.. och jag kommer ihåg exakt vilka som var mina speciella favoriter, haha.
såna här stunder och ögonblick beundrar och älskar jag något extremt!
när man minns och kommer ihåg, hur fint som helst!
strax börjar iaf Ellen, så det blir att kolla på det, sen ska jag diska, kasta sopor och påbörja maten.
skulle egentligen fixa pass med olivia,
men hon har inte hört av sig och jag är inte jättepepp på det
så jag hör heller inte av mig xD hahaha (a)
men nu hinner jag inte!
Tar ju endå ett tag innan det är ens tur där..
men men, kanske imorgon eller nästa vecka :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: