AworldApart

OVÄSEN!

Kategori: Film

Älskar man bara inte av att vakna utav massa oväsen PRECIS utanför sitt fönster?!
vettifan vad det är dem håller på med, sågar ner buskarna eller gräver ett hål till Kina,
men vad dem än sysslar med så väsnas dem jävlar i det!
Efter förra inlägget, laddade jag ner dem senaste avsnitten av Himym och Two and a half men,
och kollade på dem.
Sen kollade jag på A Cinderella Story 3, sjukt dålig!
Egentligen är alla dem 3 filmerna dåliga men denna var helt klart sämst! xD
och när dem var slut var klockan typ halv 1, så tänkte jag att,
jaa men jag hinner med en film till sen måste jag sova!
så jag satte på Kung fu panda 2, SÅÅÅÅ SÖT!!
OMG!
när han är en liten bebis, <333333333 AAAH!!
vill bara äta upp honom!
men i slutet så somnade jag heeela tiden,
men tillslut lyckades jag hålla mig vaken genom hela,
Och när den var slut stängde jag datorn och skulle somna om,
men gick det? NEEEEJ DÅ!
där låg man vaken i typ sådär 20-30 minuter innan man kunde somna igen..
men men :P hahaha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: