AworldApart

Search Your Heart.

Kategori: Allmänt

Jag förstår inte hur jag lyckas ibland!
Eller ofta när det gäller detta xD
Nästan alltid där jag sitter/ligger i sängen och kollar på TV
och ska byta kanal, stänga av TV:n eller höga/sänka ljudet,
så hittar jag inte kontrollen!
Jag fattar inte!!
Rotar igenom hela sängen, lyfter på täcket, kolla i springorna på sängen,
INGENSTANNS!
Sen helt plötsligt, så ligger den bara säg, sidan om en.
SKIT KONSTIGT!
hahaha, ajaa, var bara tungen att skriva det xD hahaa
___________________________________
Jag har kollar på Criminal minds nu, looooove!!
och Fråga Olle, vilket ni kan läsa om i mitt förra inlägg xD
och så har jag druckit Té och ätit en knäckemacka med smör och grillkrydda på <3
Så nu tänkte jag att jag skulle sätta på en film, men jag vet inte riktigt vilken :P
skriver väl det sen :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: