AworldApart

sleeeeeep.

Kategori: Film

Så då var man hemma igen! eller, jag kom hem för typ en halvtimme sen, men endå! ;)
Sov i typ 2 timmar, skiiiit skönt!!
sen gick jag upp och började diska,
sen kom mamma hem så stack vi och lämnade lite jultidningar,
sen åkte vi till burger king och käkade.
SKIT KASS service...
stod aslänge och väntade innan dem upptäckte att vi stod där,
hörde inte alls vad hon i kassan sa,
vi fick våra pommes innan allt det andra så dem var kalla när vi väl skulle äta.
Och på allt det var mammas kyckling burgare bränd!
Fina gjejer det där! -.-'
sen storhandlade vi! :)
och så fort vi kom hem igen så gick jag hem till Johanna.
Kollade på en film och det nyaste avsnittet av The walking dead!
Filmen vi såg heter The Spiderwick Chronicles,
Det är en fantasy/äventyrs film.
Orkar inte skriva vad den handlar om, utan kolla trailern ist xD
Jag gillade den iaf, för jag älskar sånna filmer!
är lite barnslig av mig, hahaha
__________________________________________________________
Imorgon ska jag påbörja ett brev jag ska skicka till familjen som är intrsserad av mig :D
sen ska jag mublera lite i min hårddiska xD hahaha
och sen kanske jag ska med Johanna till Elinebergsskolan på öppet hus.
Hon gick där innan.
Så jaa, skriver mer imorgon :)
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: