AworldApart

sova?

Kategori: Allmänt

kom precis hem från Johanna :)
efter att jag hade tvättat ur färgen och kollar på Grey´s
så frågade Johanna om jag ville komma för hon hade skit tråkigt,
så det var väl klart att jag cyklade hem till henne :)
alltid trevligt! och eftersom det tar 3 minuter att cykla till henne så är det ju ingenting!
haha :P
hemma hos henne gjorde vi inget speciellt, jag läste en tidning medans hon satt vid datorn först.
sen blev hon hungrig, så vi kokade två majskolvar och åt det, halv 12 på kvällen (y)
fedt najs! :D hahaha
sen skulle vi kolla en film, men det var skit kass kvalite så vi sket i det
och kollade på Mia&Klara ist, en svensk komedi serie av något slag,
faktiskt skit rolig! jag är inte glad för svenska filmer eller serier och allt vad där nu finns,
men detta var faktiskt jävligt roligt! haha
så kollade 2 avsnitt sen var vi trötta så jag cyklade hem igen :)
och nu ska jag snart sooova!
ska upp tidigt imorgon och sen iväg och fixa pass med Olivia :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: