AworldApart

Störningar!

Kategori: Allmänt

Har tänkt skriva ett inlägg länge nu..
Men eftersom det är storm i halva sverige
så är det typ störningar i nätverket eller vad man kan säga xD
Så allt laggar precis hela tiden.. inte kul alls må jag säga!
Men men..
Efter maten igår kollade vi på film sen gick alla och la sig,
men jag satt uppe till typ 1, sen märkte jag att jag somnade hela tiden xD
så jag gick oxå och la mig.
Idag kom pappa in och väckte en med frukosten färdig på bordet,
nyköpta bullar, nykokt kaffe, kokta ägg och en massa annat!
Mumsigt var'e!
sen spelade jag, Moa och Kathi lite Wii,
sen fikade vi med glögg, pepparkakor och lussebullar <3
vid halv 3 körde pappa oss hem, Pontus hängde med hem till oss och käkade här.
Först avskedsmiddag hos pappa sen mamma, och idag önskade Pontus mini julbord.
så det blev det!
Eftersom han åker till Thailand på torsdag och ska vara borta i 3 månader,
så missar han ju julen... igen... så jaa :P
sen spelade vi 2 olika spel,
och för någon timme sen skjutsade mamma hem han och mormor.
Så nu tänkte jag kolla på en film sen kolla på Love Actually som går på Tv;n :)
Imorgon ska man upp tidigt! ska vara på FU redan klockan 9 på morgonen :ooo
hahaha nej men mamma hjälper mig så jag kommer upp i tid :P
jajaa, men det får nog duga med update för idag! skriver mer imorgon :)
kanske slänger upp ett citat eller liknande sen.
byebye!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: