AworldApart

Ullared

Kategori: Allmänt

Som sagt köpte jag inte alls mycket igår, mycket mindre än vad jag brukar köpa,
och där fanns typ inga kläder i min smak, massa massa massa (!!!) blusar och volanger.
Inte riktigt min smak, men där var dock sjuuuukt snygga skjortor, MEN,
dem var sjuuukt långa -.-'
så det fick bli;
* 2 kort spel som jag inte fick med på bild :P
* Godis xD (chips, gräddkola och V6 tuggummi.
* Strumpor
* Strumpbyxor
* filten som alla sakerna ligger på <3
* Hårfärg x2
* Lösögonfransar, som jag hade tänkt ha på Maskerad/halloween/ inflyttningsfesten som jag ska på om 2 veckor,
hade tänkt vara djävul (som alltid haha) men jag har glasögon, så får se om det funkar :P
* Lypsyl
* Ansiktsmasker <333
* Peeling till ansikte och kropp
* Ett rött skit fint ljus
* hårspray
* Deo
* och sist men inte minns en julklapp till min syster, pennor :P haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: